2012年4月26日木曜日

善光寺(Zenkoji)

 Yesterday, we went out of business trip to Nagano. I went to Zenkoji because there was enough time until the return of high-speed bus. Cheerful, such as sweat, was ready to Hazakura cherry blossoms already. Was also made ​​to set off against the fresh green eyes. It would be crowded from the Golden Week was also packed a lot of tourists. I came to buy my daughter one academic charm.
昨日、長野市まで出張出でかけました。帰りの高速バスまでの時間に余裕がありましたので善光寺まで行って来ました。汗ばむような陽気で、サクラもすでに葉桜状態になっていました。新緑が目に映えるようにもなっていました。沢山の観光客も詰めかけていましたからゴールデンウィークには賑わうことでしょうね。娘の学業お守りをひとつ買って来ました。

0 件のコメント:

コメントを投稿