2012年4月30日月曜日

Dog orchid


I performed it to Duc Lan whom there was near hot water of Happo (yoo-hoo) to ride a pet dog with all one's might today. It was the weather which mostly cloudy, but was a comfortable state to let the temperature was quite high and do the soft light. Snow is still left in the Yatsugatake. The tree does not seem to enter to the place producing a bud of the fresh green. Duc Lan was right in an exclusive state. I dashed flourishingly when used and ran about around me. According to the calendar, it will be attendance tomorrow. I was able to spend a happy time blessed with a climate in the first half for Golden Week. I am anxious about weather, but, in the latter half, intend to wrestle in the private vegetable garden.


今日は、愛犬を思いっきり走らせてあげようと八峰(ヤッホー)の湯の近くにあるドックランに行って来ました。曇りがちな天候でしたが気温は結構高めで薄日もさす快適な状態でした。八ヶ岳には、まだ雪が残ってきます。樹木も新緑の芽を出すところまではいっていないようです。ドックランは、まさに独占状態でした。最初は臭いを嗅ぎまわていましたが、慣れてくると盛んにダッシュして私の周りを駆け回っていました。暦どおりに、明日は出勤です。ゴールデンウィーク前半は気候にも恵まれて楽しいひと時を過ごすことが出来ました。天候が心配ですが後半は、家庭菜園に取り組もうと思っています。

0 件のコメント:

コメントを投稿