2012年4月29日日曜日

I went to enjoy a cherry tree with a pet dog(愛犬と一緒に桜を愛でに行って来ました)


I took pet dog Hana to the promenade along the Chikuma River which was the noted place of the cherry tree today. It was the weather that slightly mostly cloudy, but enjoyed a cherry tree in full glory to serve now. There was it of long holidays and many families and friends gathered including various places of the outside the prefecture and spent a time fun freely under the cherry tree. Various flowers are in full glory all at once and spring of Shinshu changes in a season of the fresh green.
今日、桜の名所でもある千曲川沿いの遊歩道に、愛犬ハナを伴って行ってきました。少し曇りがちの天気でしたが、今を盛りに咲き誇る桜を愛でてきました。大型連休中でもあり、県外の方々も含めて多くの家族連れや仲間たちが集まって桜の下で、思い思いに楽しいひと時を過ごしていました。信州の春は、一斉に様々な花が咲き誇り、そして新緑の季節に移っていきます。




0 件のコメント:

コメントを投稿