2012年1月1日日曜日

初詣(Hatsumode)

初詣に行った記憶があまりないということでしたので、長女と近くの神社に初詣に出かけました。出掛けた神社は新海三社神社です。愛犬ハナも一緒に行きたいということでしたので二人と一匹で出発しました。朝早いせいか参拝者は、少なくゆっくりと参拝できました。三重の塔等を見学して、帰りに五稜郭も見ながら帰ってきました。

Remember was that I do not have much to hatsumode, went to the shrine and the nearby hatsumode daughter. Jinja is a shrine three companies went deep sea. Started out with two dogs and one to go along with it was that dog Hana. Perhaps because the early morning worshipers are able to worship at least slowly. And observed the triple towers, etc., is also looking at Goryokaku came back to back.

0 件のコメント:

コメントを投稿