2011年11月9日水曜日

冬の風物詩(Rites of winter)

 仕事帰りに佐久市にある樫山工業が、ここ数年実施しているイルミネーションを見てきました。冬至をむかえて今朝一番の冷え込みでした。夜もかなり冷え込んできましたが、寒さに負けずに家族連れの方々が美しいイルミネーションに見入っていました。佐久地域の冬の風物詩になりましたね。ぜひ、暖かくして出かけてみてはいかがでしょう。

Saku is doing business in kashiyama  seen the illuminations have been conducted in recent years. The first thing this morning was cold welcoming the winter solstice. I have pretty chilled night was staring into the beautiful illumination for people with family  cold. It became a local tradition of winter operations. Means, try to go would suggest warm.

0 件のコメント:

コメントを投稿