2011年11月17日木曜日

浅間に雪(Asama snow)


寒くなってきました。今日の朝の冷え込みも厳しかったです。昨日は浅間山に初冠雪を確認できました。山頂にうっすら雪が見えました。お昼時には、既に融けてしまったのか雪は確認できませんでした。例年より19日ほど遅いようです。そんな事からも、今年は暖かいんだな~と感じています。少し寒気がおさまって来週以降寒くなるようです。体を慣らしながら冬モードにしていかなければと思います。

Has become cold. The severe cold in the morning even today. Yesterday was the first time confirmed the Asama snow. Faintly saw the mountain snow. During lunch, or snow melt had already failed to confirm. Seems to be slower than usual about 19​​. Also such a thing, and this year - and I feel warm. It seems that the cold cold fall slightly in the coming weeks. I have to go into winter mode while playing the body.

0 件のコメント:

コメントを投稿