2014年1月13日月曜日

It is really cold! !

Morning and evening, it is really cold lately. I am down to 10 ℃ below zero or less. Also during the day, cold day has continued temperature does not rise almost. This morning was heavy snow. Shoveling snow is was hard. It was melted in the sun dive temperature were to rise a little during the day but it seems quite chilly tonight.

Rejoice snow is falling I just pet dog. I was running around fine in the snow. It is time to now is severe cold. Please note it not to catch cold, etc..





このところ朝晩、本当に寒いです。氷点下10℃以下に下がっています。日中も、ほとんど気温が上がらず寒い日が続いています。今朝は大雪でした。雪かきが大変でした。日中は気温も少し上がって日差しでだいぶ融けましたが今夜もだいぶ冷え込むようです。
 雪が降って喜ぶのは愛犬ばかりですね。雪の中を元気に走り回っていました。これからが寒の厳しい時期です。風邪等ひかないように留意ください。

0 件のコメント:

コメントを投稿