2012年5月27日日曜日

Car washing(洗車)

中央が愛犬の後ろ姿

この場所で洗車しました

ダム湖です

新緑が綺麗です

綺麗ですね

1時間ほどで採れました。最後に皆離してあげまし
 I went for the car washing of the favorite car with a pet dog on Sunday to the upper reaches of the local river. Fortunately, I separated a pet dog other than an angler after a long absence because there was not the shadow of a person. I entered the river and ran up the mountain and played flourishingly. The water was cold, but the car washing was over safely, too and had fun to take the fish with the net which I brought. ハヤ and chars were produced. It is really comfortable to spend being held naturally.



日曜日、愛車の洗車に、愛犬を伴って地元の河川の上流まで出かけました。さいわい釣り人以外に人影も無いので愛犬を久しぶりに離してあげました。川に入ったり山を駆け上がったり盛んに遊んでいました。水は冷たかったですが洗車も無事終わり、持参した網で魚とりに興じました。ハヤと岩魚が取れました。自然にかき抱かれて過ごすのは、本当に気持ちがいいです。

0 件のコメント:

コメントを投稿