2012年6月3日日曜日

Dog swim(愛犬泳ぐ)

Deer swim

Hana chasing after the deer swim

Hana came back

Still chasing
I went to a nearby mountain with the dog today, but weather was cloudy. Barking of the dog and have a walk in the mountains does not stop ringing. And climb over the mountain You had people think, there was a deer there. When I call the dog, deer will continue down the hill to see that you like. We will also boldly down the slope dog. I deer, has been cornered and jumped into the lake go down and slowly ran out of breath. Take a look at it, you dive into the lake of the dog boldly. Track the deer on instinct, but also taught that there is no swimming. I think if you go or drown as it is, somehow I was able to attract hard to call my name. Deer went off to the opposite shore to swim 30 meters. What tired dog is sleeping in the first experience.



今日は曇りがちな天候でしたが愛犬と共に近くの山に出掛けました。山の中を散策していると愛犬の吠える声が鳴り止まりません。人でもいるのかと思い山を駆け登っていくと、そこに鹿がいました。私が愛犬を呼ぶと、そのすきを見て鹿が坂を下っていきます。愛犬も果敢に坂を下っていきます。私は息が切れてしまってゆっくりと下って行くと鹿が、追い詰められて湖に飛び込みました。それを見て、愛犬の果敢に湖に飛び込みます。泳ぎも教えたことがありませんが本能のままに鹿を追いかけます。そのまま行けば溺れるかと思い、懸命に名前を呼んで何とか呼び寄せることが出来ました。鹿は30メートル程を泳ぎ切って対岸に消えて行きました。初めての経験で疲れたのでしょうか愛犬は寝ています。

0 件のコメント:

コメントを投稿