2012年12月31日月曜日

Please welcome a good year too.

During the 29th, snow piled up quite a few. Per became solid white. Shoveling snow was hard. Atmosphere was just like my dog ​​does it pleased. Then, the rain, the snow has gone completely melted (30 days) yesterday. It is strange weather. I want to draw a dream of big New Year's Eve Looking back to next year, one year. Seems to come back in the New Year is also a child goes to college and a child studying in Yokohama. I'm relieved employment seems to have decided to have a child even shipping companies to go to college. I'm going to be a New Year for the first time in a long time the whole family was gathered. Today, you seems to make the traditional New Year's food. I am responsible for the rice cake. Please welcome a good year too.


29日にかけて、結構の雪が積もりました。辺りは、白一色になりました。雪かきが大変でした。喜んだのは愛犬ばかりといった雰囲気でした。そして、昨日(30日)は雨模様、雪はすっかり融けてしまいました。おかしな天気ですね。大晦日、一年を振り返りながら来年への夢を大きく描きたいですね。留学中の子や横浜の大学に行っている子もお正月には帰ってくるようです。大学に行っている子も海運会社に就職が決まったようでホッとしています。久しぶりに家族全員が揃った正月になりそうです。今日、おせち料理を作るようです。私は、お餅を担当します。皆さんも良いお年をお迎えください。


0 件のコメント:

コメントを投稿