2013年2月16日土曜日

We swim in fresh snow hopping the body that would be buried with great glee.



I've been doing with the dog to push through the new snow to the park this morning, is closed during the winter. Wind is really cold. And I felt again with such a short time I was really raining quite. Dog is a feeling that the hopping swim in fresh snow that would only be buried with great glee. Snow tires have been carried out over an hour or so. Temperature is low I want you to fast guitar playing, is a situation in which I do not go so well.


今朝、冬期間閉鎖している公園に新雪を踏み分けて愛犬と行ってきました。吹く風は本当に冷たいです。そして、本当に短時間でかなり降ったんだな~と改めて感じました。愛犬は、喜び勇んで身が埋まってしまうような新雪の中をぴょんぴょん泳ぎ回っている感じです。1時間ほどかけて行って来ましたが雪道は疲れますね。早く融けてほしいのですが気温が低いので、そうもいかない状況です。

0 件のコメント:

コメントを投稿