2013年2月15日金曜日

It is also necessary to enjoy the winter.

 Has become unusually snowy year. It also is a significant amount of snow. It was snow this morning, began to descend slightly, it became a significant snow in a short period of time. Will I piled up about 30cm and lasted until after 3:00 pm. Shoveling snow is, I am really very. Around four o'clock, showed me a trace of sun landscape is terribly great. It is unique to the winter landscape. It is also necessary to enjoy the winter.



例年になく雪の多い年になっています。それもかなりの量の積雪です。今朝、僅かに降り始めた雪でしたが、短時間でかなりの積雪になりました。午後3時過ぎまで降り続いて30cmほど積もってでしょうか。雪かきが、本当にたいへんです。4時ごろには、薄日がさして素晴らしい景観を見せてくれました。冬ならではの風景ですね。冬を楽しむことも必要ですね。

0 件のコメント:

コメントを投稿