2012年10月8日月曜日

2012 Nagano Olympics skill.


I've been going out to the event "Saku" was held that the Professional Technical Sae-trick terrible day from June to July 10. This seems to have been such a change in the content of the event can be enjoyed along with the trend of the times the content Oyakozure but seems to have been "Saku Industrial Fair" originally. However, I was a little intrigued to see from the title this year. I was also interested in the shop players to compete in the 2012 Olympics in Nagano skills, which will be held for the first time this month from 26 in Nagano Prefecture that participate. Just a demonstration of flower decoration has been carried out. It is a demonstration of the women who participated in the tournament won the gold medal last year's Shizuoka. I gave two stunning pieces are created and in a short time but seemed to have it lay. Plasterer job players, clock repair, and furniture was showing us the tricks others. I thought I'd try to go to see the work of young engineers under the age of 23 seems to be held from October 26 in the heart of the region Suwa Matsumoto.








10月6〜7日に開催された「さく市」凄技・冴技Professionalというイベントに出かけてきました。もともと「佐久工業展」であったようですが時代の流れと共に内容も親子連れが楽しめるようなイベント内容に変化してきたようです。しかし、今年はタイトルから見てもちょっと興味をそそられました。今月26日から長野県で初めて開催される長野技能五輪2012に出場する選手が参加するという店でも興味を持ちました。ちょうど、フラワー装飾のデモンストレーションが行われていました。昨年の静岡大会に参加し金賞を受賞した女性のデモです。下準備をしてあるようでしたが短時間で見事な2作品を創り上げてくれました。その他にも左官、時計修理、家具などの職種の選手が技を見せてくれていました。松本・諏訪地域を中心に10月26日から開催されるようですが23歳以下の若年技術者の技を見に行ってみようかと思いました。

0 件のコメント:

コメントを投稿